Afscheidswedstrijd - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu Afscheidswedstrijd - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu

Afscheidswedstrijd

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ted

11 Juni 2009 | Costa Rica, Alajuela

Buenos dias,
Vandaag donderdag 11 juni nog 11 dagen te gaan.
Omdat het al heel erg opschiet, worden de laatste puntjes al een beetje op de i gezet. Zo ben ik me opdrachten voor school al aan het afronden en ook worden de laatste enquetes door Lidia afgenomen via de telefoon. Met deze enquete zal ik gaan proberen het uit te werken en misschien nog een kleine productieplannetje op te zetten. Dan zit mijn werk er hier op. Dik vertrek al over een week naar Portugal daar gaat hij zijn ouders opzoeken, dus we moeten er voor zorgen dat alles daarvoor is afgerond. Maar dat gaat helemaal goed komen, op dit moment is hij bezig met het verslag te beoordelen zodat ik nog eventuele verbeteringen kan aanbrengen.
Dit weekend krijgen we als het goed is het nieuwe tenue van het voetbalteam. Zwarte shirt met wit broekje en sokken(weet ik even niet). Dus hopelijk kunnen we daar zaterdag in spelen en een leuke foto van maken. Volgende week is het me laatste wedstrijd, ze hebben al een soort afscheidswedstrijd georganiseerd voor om 3 uur s`middags. Ze vroegen ja tegen wie wil je nou spelen, tegen La Liga(profclub Alajuela) of Saprissa(profclub San Josè) ik zeg nee zorg maar dat de selectie van Ajax wordt overgevlogen hierom konden ze wel lachen.
Dus het aftellen begint 11 daagjes 2 weekenden dat gaat zo voorbij. Nooit gedacht dat het zo snel zou gaan. Je hebt nu van die dagen dat je gaat terugdenken en dan denk je jeetje wat is dat lang geleden, wat heb ik veel meegemaakt in zo`n korte tijd.
Maar goed we moeten nog even door gaan 11 daagjes, morgen 10 en na het weekend 8 hihi.
Ik spreek jullie morgen weer dan nog 10 daagjes.
Hasta mañana
Laatz

  • 11 Juni 2009 - 14:43

    Antoinette:

    De tijd vliegt voorbij, je moeder zal wel zeggen dat het best wel meevalt, met snel gaan. ;-)
    Het Nederlands elftal is dat niet goed genoeg om over te vliegen,als toekomstig WK kampioen:roll:

  • 11 Juni 2009 - 14:53

    Karin:

    jeetje ted, zit het er al weer bijna op!!
    bijna weer aan moeders andijvie stamppot met een gehaktbal!(of een hunselaar;)die heet bij ons trouwens Huntelaar>is veel lekkerder!;)

  • 11 Juni 2009 - 20:39

    Oom Aad:

    hoi ted al je foto/s gezien wat heb je toch een pracht tijd daar gehad en nog het duurt nog even en dan sta je weer in h dijk nog even vol houden gr gerda en aad

  • 11 Juni 2009 - 20:52

    Marjan:

    Jammer dat je de kleur van de sokken niet weet. Krijg je het teneu mee naar huis , altijd leuk als aandenken? Geniet nog wel van je laatste 10 dagen daar !!

  • 12 Juni 2009 - 09:03

    Lydia Vis:

    Hoi Ted,

    Het zit er bijna op, ik heb genoten van al je verslagen, ik heb er denk ik geen een overgeslagen.
    Hartstikke leuk allemaal.
    groetjes fam Vis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Alajuela

Buitenland Stage

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2009

Laatste Bericht!

19 Juni 2009

Laatste werkdag

18 Juni 2009

De dag voor de laatste werkdag!

17 Juni 2009

1e afscheid

15 Juni 2009

The Black Devils
Ted

Actief sinds 01 April 2009
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 41872

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 15 September 2017

Kaj en Ted in Amerika

14 April 2009 - 23 Juni 2009

Buitenland Stage

Landen bezocht: