De dag voor de laatste werkdag! - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu De dag voor de laatste werkdag! - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu

De dag voor de laatste werkdag!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ted

18 Juni 2009 | Costa Rica, Alajuela

Buenos dias,
Zo dan, de enelaatste werkdag, en wat gaat het toch hard mensen!
Vandaag was Dik er voor het laatst dus niet gister wat ik dacht. Vandaag dus ook gesprekje gehad en alle formulieren ingevuld en getekend alles klaar om weer naar Nederland te keren. Natuurlijk heb ik hem bedankt voor alles, voor de kans de opvang en wat ik allemaal geleerd heb. Dan schiet het nou toch wel heel erg op. Ik merk om me heen dat de mensen het ook wel jammer vinden, toch leuk om te horen dat je een goede indruk hebt achtergelaten. Als ik in Nederland aankom moet ik gelijk allemaal foto`s maken en opsturen. Ze willen zien hoe het er uit ziet. Armando vertelde me ook dat hij weet dat er 2 voetbaldvelden vlakbij Fides NL liggen. Ik zeg hoe weet je dat dan? Ja heb ik opgezocht met google earth. Blijkt maar weer dat deze mensen zo enthousiast zijn en heel graag naar nederland willen. Want gaan wij op google earth de omgeving uitzoeken als we een bedrijf bijvoorbeeld in Spanje of Portugal hebben wij denken dat zien we wel. Maar hier zijn ze zo nieuwsgierig.
Ik heb allemaal verzoeken gekregen voor het laatste weekend. Zo ga ik morgen met een paar lui een afscheidsborrel drinken hier ergens in een bar. Zaterdagochtend hebben we eerst conditietraining voor de voetbal en s`middags wedstrijd. En zondag ga ik misschien nog naar Sofia om afscheid te nemen. Pff in die tussentijd moet ik ook alles nog regelen voor de reis en me koffer inpakken. Waar haal ik de tijd vandaan! Maar ik heb goede moed dat alles in orde komt. Morgen ben ik de club die het ontbijt moet klaar maken en misschien dat ik voor de lunch nog wel misschien een broodje kroket trakteer of iets dergelijks moet ik nog even kijken. De jongens van de voetbal willen volgend jaar een voorbereidingtour door Nederland maken en dan tegen mijn team spelen. Wederom hebben we weer veel gelachen. Deze humor ga ik wel een beetje missen hoor de vrolijkheid van alle mensen hier. Dus er zal morgen nog een stukje komen de laatste uit Costa Rica en dan aankomende dinsdag zal het me allelaatste stukje worden maar dan vanuit me computer in me kamer. Maar goed zo ver is het nog niet.Er staat nog een heel zwaar maar ook leuk weekend voor de boeg, en nog een flinke reis.
Voor de allelaatste keer
(snik,snik)
Hasta mañana
laterz

  • 18 Juni 2009 - 20:14

    Karin:

    och ted ik ga dit missen!:-) gelukkig heb ik zelf ook nog een ted..goeie reis en bedankt voor je mooie verhalen!snik..;)

  • 18 Juni 2009 - 20:20

    Marion:

    ted, bedankt voor al je mooie verhalen de afgelopen weken! Ik zal je berichtjes missen. Veel plezier de laatste dagen in Costa Rica, goede reis terug naar Nederland, en tot ziens op school. :)

  • 18 Juni 2009 - 21:01

    Antoinette:

    Ik heb erg genoten van je stukjes, ga ze missen:-( Maar er is tenminste een collega die blij is dat je weer thuis bent evenals je moeder :roll:

  • 19 Juni 2009 - 06:17

    Marjan:

    Ik ga volgende week maar weer iets anders doen dan je leuke stukjes lezen , zal ze missen.

  • 19 Juni 2009 - 11:45

    Ellen:

    Ted het was erg leuk om alles te volgen. Ik hoop dat onze zoon volgend jaar ook alles zo goed gaat verwoorden. Hij mag namelijk volgend jaar voor een half jaar op stage.
    Groetjes en goede reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Alajuela

Buitenland Stage

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2009

Laatste Bericht!

19 Juni 2009

Laatste werkdag

18 Juni 2009

De dag voor de laatste werkdag!

17 Juni 2009

1e afscheid

15 Juni 2009

The Black Devils
Ted

Actief sinds 01 April 2009
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 41850

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 15 September 2017

Kaj en Ted in Amerika

14 April 2009 - 23 Juni 2009

Buitenland Stage

Landen bezocht: