Laatste werkdag - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu Laatste werkdag - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu

Laatste werkdag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ted

19 Juni 2009 | Costa Rica, Alajuela

Buenos dias,
Nou daar kom hij dan, 19 juni de aller aller aller laatste werkdag.
Wanneer ik dit typ voel ik het toch wel beetje in me maag.
Op het bedrijf heb ik fantastische en leuke momenten meegemaakt. Soms was het hard zweten en zwaar, maar de collega`s maakte het allemaal goed. Supermensen! Vandaag was ik aan de beurt om het onbijtje te maken samen met Lidia en Juan. We hebben scrambled eggs gemaakt met brood tortilla`s en een soort van kaasachtige kwark creme fraiche. Het was goed te doen, bijna alles is opgegaan dus dat is mooi. De laatste interviewtjes zijn afgenomen, en de laatste lunch is een feit. Ik ga straks maar beginnen om me bureau op te ruimen en alles een beetje te ordenen. Morgen zal ik hier waarschijnlijk nog wel even terugkomen om me tickets te bevestigen en dat soort dingen. Ook wordt er hier morgen even aan conditietraining gedaan dus alle zorgen er even lekker uitlopen en waarschijnlijk de alcohol die ik vanavond ga nuttigen. Dan is er morgen nog me afscheidswedstrijd en zondag koffers inpakken. Jeetje dan zitten het er op, heel vreemd. Mensen waarmee je 10 weken lang 9 uur per dag mee omgaat en die binnen een paar uur ¨verdwenen¨zijn. Maarja zo gaat dat dinsdag loop ik weer lekker door het westland rond en kan ik daar weer van genieten,mits ik niet door de douane kom.
Geen gallo pinto meer, geen megagrote gaten in de weg geen toeterende auto´s geen uren zonder stroom en water. HEERLIJK!
Ik ga jullie nog niet bedanken, want dat ga ik dinsdag vanuit Nederland doen met me laatste berichtje.

Dus ik zeg voor de laatste keer hasta a martes!!
Omdat het laatste berichtje uit Costa Rica is.
PURA VIDA!!!!

  • 19 Juni 2009 - 20:44

    Antoinette:

    Let je wel een beetje op je laptop knul ;-) :roll:

  • 19 Juni 2009 - 20:48

    Bert En Riet:

    een hele prettige terugreis.
    en tot gauw.groetjessssss

  • 20 Juni 2009 - 06:20

    Karin:

    8-);-):-D (maar hoe die ogen kunnen rollen snap ik niet antoinette)

    goeie reis ted, je pa heeft gelijk een goede vaderdag..jij bent terug!

  • 20 Juni 2009 - 06:44

    Marjan:

    Hoezo "als "je door de douane komt ? Zo luguber zie je er toch niet uit? Goede reis Ted !

  • 20 Juni 2009 - 20:08

    Ellen:

    Laatste lootjes geniet ervan.

  • 21 Juni 2009 - 10:36

    Karin:

    :roll: :roll: :roll:

  • 21 Juni 2009 - 10:36

    Karin:

    ja antoinette gelukt :D

  • 24 Juni 2009 - 10:02

    Karin:

    hey ted waar benjijnu.nl??:roll:;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Alajuela

Buitenland Stage

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2009

Laatste Bericht!

19 Juni 2009

Laatste werkdag

18 Juni 2009

De dag voor de laatste werkdag!

17 Juni 2009

1e afscheid

15 Juni 2009

The Black Devils
Ted

Actief sinds 01 April 2009
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 41855

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 15 September 2017

Kaj en Ted in Amerika

14 April 2009 - 23 Juni 2009

Buitenland Stage

Landen bezocht: