10 daagjes+weer geen water - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu 10 daagjes+weer geen water - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu

10 daagjes+weer geen water

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ted

12 Juni 2009 | Costa Rica, Alajuela

Buenos dias,
Ja daar komt hij dan..... nog 10 daagjes. Zoals elke dag schrijf ik vandaag ook maar weer, wat gaat het toch snel.
Gister heeft het weer rond 3 uur half 4 verschrikkelijk geonweerd geregent en weet ik het allemaal nog meer. Dit keer bleef de internetverbinding wel in stand, maar is het licht 3 keer uitgegaan. Heel spannend allemaal haha. Door al dat ¨noodweer¨is de druk van de pomp in het appartement weer afgegaan vanochtend. Gisteravond deed hij het nog maar vanochtend kwam er weer geen water uit de kraan. Dit gebeurt hier dus nog best wel vaak. Gelukkig had ik me al gedouched dus hoefde ik alleen maar me tandjes te poetsen op Fides. En zoals gewoonlijk schijnt op dit moment volop de zon weer tja.. het blijft apart.
Gisteravond kwam ook de leuke mededeling dat Jorge en Samantha gaan verhuizen naar een huis, ze zijn het appartement helemaal zat dus zijn ze gaan kijken voor een klein huisje wat ze konden huren. Dit hebben ze dus gevonden en raad is wanneer gaan ze over.. ja hoor 1 dag voordag ik weg ga. Het komt allemaal heel goed uit ugh.. dus dan mag ik op me laatste dagje ook nog even gaan helpen verhuizen. Ach dit is wel me plicht als bedankje zeg maar. Vanochtend gewoon weg weer naar het werk, maar we moesten eerst nog even benzine tanken. Dit gaat ook anders dan in Nederland want hier wordt het voor je gedaan, wat opzich wel relaxt is alleen het kan wel wat langer duren. Dus ik zeg ja in Nederland moet je dit allemaal zelf doen, hij zegt ja dat was hier ook eerst zo maar er zijn in korte tijd 2 stations opgeblazen dus sinsdien wordt het door het bedrijf gedaan.
Vervolgens de weg omhoog naar het bedrijf, komt er doodnormaal een tegenligger aan maar er loopt ook een vogel op de weg dus die probeert opzij te huppen,en op het laatst probeert hij weg te vliegen.. nee knalt hij vol tegen onze auto op. Met een geweldig geluidje ploem..vervolgens zien we wat veren in de rondte dwarrelen. Jorge en ik lagen helemaal in een deuk, wel zielig voor het vogeltje maar volgens mij leeft hij nog.
Zo morgen het enelaatste weekendje en dan zit het er op.
Zo ik spreek jullie maandag weer.
Hasta Lunes,
Laatz

  • 12 Juni 2009 - 17:01

    Marjan:

    Zo, dus je kan op de laatste dag ook nog even al je spullen op een andere plek zetten voor 1 dag , of ga je illegaal wonen voor 1 dag? Heb je de dierenambulance niet even gebeld voor dat vogeltje?

  • 15 Juni 2009 - 05:57

    Hans:

    Loopt er nu een struisvogel rond met een kale kont. En jullie maar laggen;-)

  • 15 Juni 2009 - 05:57

    Hans:

    of was het lachen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Alajuela

Buitenland Stage

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2009

Laatste Bericht!

19 Juni 2009

Laatste werkdag

18 Juni 2009

De dag voor de laatste werkdag!

17 Juni 2009

1e afscheid

15 Juni 2009

The Black Devils
Ted

Actief sinds 01 April 2009
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 41869

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 15 September 2017

Kaj en Ted in Amerika

14 April 2009 - 23 Juni 2009

Buitenland Stage

Landen bezocht: