The Black Devils - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu The Black Devils - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu

The Black Devils

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ted

15 Juni 2009 | Costa Rica, Alajuela

Buenos dias,
Nog precies 1 week, en dan sta ik weer op het vliegveld Juan Santamaria te Costa Rica.
In deze week gaat er nog wel het 1 en ander gebeuren.
Zo moet ik de opdrachten van school zo goed als afmaken, en alles regelen voor de vlucht.
Afelopen weekend heel weinig gedaan, lekker een potje gevoetbalt en gerelaxt. Zaterdag voor de wedstrijd kregen we het tenue uitgedeeld. Een mooi tenue in het zwart met gele strepen die doorlopen in het broekje en sokken (zie foto`s) Op de achterkant staat ZWINKELS wel grappig.
Vandaag hebben ze een site aangemaakt, maar ze hadden nog geen naam voor het team. Dus ja stonden ze lekker onder werktijd te vergaderen, en vroegen ze ook aan mij ja weet jij nog een goede naam. Dus ik zeg op een begeven moment misschien The Black Devils, nou dat vonden ze wel leuk klinken (in het spaans Los Diablos Negros) dus nu is de site aangemaakt en kunnen ze er allerlei info op zetten. En natuurlijk kan ik het ook een beetje volgen vanuit Nederland.
Donderdag gaat Dik al naar Nederland, dus daarvoor moet ik even alles geregeld hebben. Vrijdag is dan mijn laatste dagje waarbij ik ook het wekelijks ontbijt ga klaarmaken. Zaterdag is dan mijn afscheidswedstrijd en dan zondag alles in orde maken en misschien helpen verhuizen als ik zin/tijd heb. En dan maandag op het vliegtuig en dinsdag rond 7 uur plaatselijke tijd op schiphol. Ik kijk er nu toch wel een beetje naar uit hoor, ik heb wel weer zin om lekker in Nederland te zijn en al me collega`s,vrienden en familie weer te zien. Om ook gewoon weer lekker in me eigen bedje te liggen en een warme douche te nemen.
Maar goed dat duurt dus nog 1 week, eerst deze week nog even goed afronden.
Ik spreek jullie morgen weer,
Hasta mañana
laatz

  • 15 Juni 2009 - 19:53

    Antoinette:

    Kan wel zien op welke plek de familie staat :roll:

  • 15 Juni 2009 - 20:21

    Marjan:

    Collegaas staan vaak als eerste toch?
    Afscheidswedstrijd klinkt ook zo vakkundig en triest.

  • 16 Juni 2009 - 06:07

    Els:

    Maak niet uit hoor Ted waar we staan wij zijn dinsdag op schiphol, om jou in onze armen te sluiten.En van je collega's krijg je natuurlijk een kaart van welkom thuis!!! kus

  • 16 Juni 2009 - 09:59

    Karin:

    ziet er professioneel uit ted!
    mooie tenue als het nieuwe van ajax 8-)

  • 16 Juni 2009 - 18:41

    Wilco Hak:

    Hey Ted,

    Ik kwam per ongeluk op je pagina toen ik wat zat te googlen! Ik heb namelijk ook bij Fidesplants gezeten voor 5 maanden in 2004 en 2005.

    wel erg leuk om te lezen dat je het naar je zin heb en zag dat je bij Jorge (of zo iets) in huis verblijft! Leuk opdracht trouwens.. Spreek je nu ook een beetje Spaans?

    Zou je misschien een aantal mensen de groetjes willen doen van mij?

    Komt een hééééél lijstje hoor :P:

    - Dik en Linda (denk dat geen uitleg nodig heeft :))
    - Erika Umani
    - Jorge
    - Jasmina (zat in de kalanchoe groep)
    - Andrea (deed plukgroepen aan sturen)
    - Adriana (was supervisor bij kalanchoe)
    - Leivin (was ook supervisor bij kalanchoe)
    - Socorro (kwaliteit)
    - Juan (die rijdt stekjes naar de koelcel).
    - Alexis (onderhoud)
    - Alle mensen op kantoor
    - Een vrouwtje (staat ook op je foto's) van personeelsbeleid.
    - alle mensen van de kwaliteitsafdeling ( vraag maar aan Socorro of ze de mensen (die ik vergeet) de groeten wil doen. Ik heb veel met haar opgetrokken.

    nu ben ik kei (zo zeggen we dat in Brabant) benieuwd hoe het nu met ze gaat. Heb veel met de mensen van Fidesplants weze stappen en opgetrokken.

    zou je misschien wat foto's van ze willen mailen aljeblieft? leuk me echt onwijs leuk!

    dis mn mail adres.. wilco_hak@hotmail.com

    Veel sucses met de afronding van je stage en ik hoop van je te horen!

    Wilco

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Alajuela

Buitenland Stage

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2009

Laatste Bericht!

19 Juni 2009

Laatste werkdag

18 Juni 2009

De dag voor de laatste werkdag!

17 Juni 2009

1e afscheid

15 Juni 2009

The Black Devils
Ted

Actief sinds 01 April 2009
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 41858

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 15 September 2017

Kaj en Ted in Amerika

14 April 2009 - 23 Juni 2009

Buitenland Stage

Landen bezocht: