1e afscheid - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu 1e afscheid - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu

1e afscheid

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ted

17 Juni 2009 | Costa Rica, Alajuela

Zo buenos dias,
Hier weer een berichtje vanuit Alajuela.
Nog maar 5 daagjes te gaan oftewel 120 uur oftewel 7200 sec. Ja bijna dus,gister weer een gesprekje gehad met Dirk. Even de laatste puntjes op de i zetten laatste verbeterpuntjes. Vandaag de laatste formulieren zoals beoordeling en urenregistratie want na vandaag ben ik weer de enigste Nederlander op het bedrijf.
Dirk vetrekt morgenochtend met Linda naar europa dus daarom zijn we voor het afscheid gisteravond uit eten geweest. Het was erg gezellig en de argentijnse stuk vlees(wat het was weet ik niet) ging goed naar binnen. Jammer dat er een hele dikke rand vet omheen zat maarja dat vinden ze hier lekker. Lekker bijgekletst over alles en nog wat en na afloop een ijsje gegeten. Dus vamiddag wordt het afscheidnemen en bedanken. Dan is de eerste afscheid een feit en er zullen er nog vele volgen hahaha. Maar dat geeft niet want ik heb toch best veel zin in om in het vliegtuig te stappen en hup naar Nederland te gaan. Om daar me huilende moeder te zien staan en me een dikke knuffel geeft en daar staat ze dan met die knakker van Hello Goodbye. Maar goed zo ver is het nog niet we gaan nog even genieten van dit mooie land en mensen. Ik spreek jullie morgen weer.
Hasta mañana
Laterz

• 17 Juni 2009 - 16:31

Karin:

o ja ik zal joris linsen wel even voor je moeder bellen ;)ik heb conexties 8-) hou de tissues maar in de aanslag ted!!:D

• 17 Juni 2009 - 20:00

Bert En Riet:

jeetje,je gaat alweer bijna naar huis.dat is snel gegaan.
    nou ted,als je weer terug bent,kijken we de foto's wel een keertje.en geniet de laatste dagen van costa rica.
    groetjesssss

• 17 Juni 2009 - 21:46

Oom En T Gerda:

hoi ted goede reis terug en alle zien we nog wel een keer je moeder heeft al gebeld naar schiphol of de brandweer altijd paraad is om de tranen op te zuigen gr oom aad

• 18 Juni 2009 - 07:32

Hans:

Heb je nog wel de tijd om al je vriendinnetjes gedag te zeggen? Geniet nog maar even van de natuur daar:-0