Oeps! Fiets weg - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu Oeps! Fiets weg - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu

Oeps! Fiets weg

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ted

27 Mei 2009 | Costa Rica, Alajuela

Buenos dias,
Vandaag woensdag op de helft van de week alweer, nog 26 daagjes te gaan.
Gister was het zoals elke dag lekker wamr ik heb me helemaal kapot gezweten en al me kleren waren dan ook zeiknat. Dit kwam omdat we de steen waar mee ze de potjes vullen op moesten ruimen. Dus die paar kube die op de grond ligt moest weer in de container gedumpt worden.
Dit doet men door middel van hoopjes te maken en met de schep in emmers te doen. Dit was lekker zwaar werk met een lekkere tempratuur. Vervolgens die emmer op je schouder zetten en zo`n 30 meter naar de container lopen. Ik heb afgezien, want voordat je een paar kube steen op geruimd hebt daar gaan wel een paar honderd emmertjes door heen.
Goed vervolgens in de middag beetje opgefrist en vergaders met Lidia en Dik over het marktonderzoek en de enquesta(enquete). Dit zit nu in de afrond fase de laaste puntjes zijn op de enquete gezet en nu kunnen we mensen opzoeken. Dit wordt waarschijnlijk morgen een paar en volgende week maandag/dinsdag een paar. Ik kijk er naar uit!
Gister was het ook weer bar slecht weer dit begon rond half 3 toen ik gezellig met vaders aan het skypen was. Maar toen ineens boem internet er uit dus ook geen stukje schrijven.
Vandaag kwam het slechte nieuws, Jorge zei ik ben een beetje verdrietig, ik zeg waarom, nou me fiets is gejat. De fiets die in de tuin stond achter een hek is vanacht gestolen en als ruil heeft de dief een vieze pet, 2 schoenen en een kapotte tas achtergelaten.Eerlijk gezegd kon ik me lach niet inhouden maar goed.
Vandaag weer lekker gesjouwd, en geveegd. Ook is er gerekt en strekt en ja hoor ik heb er 2 fotos van kunnen maken. Dus A.U.B. niet meer zeiken en ook niet we willen het jouw zien doen.. zo pff.
Waarschijnlijk volgende week naar Tortuguero dat schijnt heel mooi te zijn, dan ga je in een bootje door allerlei kanalen met mangrove en zie je de meest rare beesten.
Morgen ga ik de eerste klant samen met Lidia bezoeken om de enquete te geven.Dus daar heb ik ook erg zin in.
En misschien dit weekend vulkaan beklimmen ja dat is al eerder gezegd dus we zien het wel.
Hasta Mañana,
Tot morgen laterz

  • 27 Mei 2009 - 21:21

    Els:

    Het lijkt wel of ze in een moskee zijn en bidden naar allah.Maar goed eindelijk de foto's.En als iemand iets ergs verteld dan moet je mede leven betuigen en niet staan uit te lachen, gelukkig heeft Jorge z'n pet nog.Leuk dat je uitjes in het voor uit zicht hebt, een fijn weekend. kus.

  • 28 Mei 2009 - 05:31

    Karin:

    ik zie carl noten nergens?;) ook wel wat voor fides, met johann in sportbroek er voor!;)
    nou marjan, je hoort t..stop met zeiken :D

  • 28 Mei 2009 - 06:02

    Antoinette:

    Olga Kommandant leest zittend op een emmertje voor wat de volgende oefening is :roll: Een onderbroekje staat Johann ook heel goed hoor Karin.8-) Marjan ook weer blij;-)

  • 28 Mei 2009 - 07:41

    Marjan:

    Hè mijn dag is weer goed hoor , eindelijk de fotoos van het rekken en strekken , ziet er professioneel uit Leuk , ik ga het bij AH ook introduceren vooral bij de kassa hebben we weinig beweging. By the way ; ik was al gestopt met zeiken.......

  • 05 Juni 2009 - 21:31

    Joery:

    Das wel ff geniaal dat rekken en strekken tijdens het werk:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Alajuela

Buitenland Stage

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2009

Laatste Bericht!

19 Juni 2009

Laatste werkdag

18 Juni 2009

De dag voor de laatste werkdag!

17 Juni 2009

1e afscheid

15 Juni 2009

The Black Devils
Ted

Actief sinds 01 April 2009
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 41871

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 15 September 2017

Kaj en Ted in Amerika

14 April 2009 - 23 Juni 2009

Buitenland Stage

Landen bezocht: