Wonden likken - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu Wonden likken - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu

Wonden likken

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ted

25 Mei 2009 | Costa Rica, Alajuela

Buenos dias,
Zo maandag, nog ongeveer een maandje te gaan.
Als eerste wil ik zeggen dat de douche enzo het weer doet dus dat is heel mooi. We hebben ook gewoon weer water, dit was na 1 dag alweer verholpen.
Vrijdag was het dus een waterloze dagje maar het is allemaal goed gekomen dus dat is prima, lekker gegeten en filmpje gekeken.
Zaterdag kwam broeders weer om de auto te maken, heb een beetje geholpen en na een lange dag was hij rond 18:00 uur gemaakt en reed hij eindelijk.Ik hoorde verschillende juichkreten van verschillende mensen.Vervolgens snel omkleden want om 7 uur moesten op de voetbal zijn. Jorge zijn broer, en zijn zoon gingen ook mee naar de voetbal om te kijken. Dit keer met 17-8 gewonnen, dat zijn nog is klinkende cijfers dit keer 4 gemaakt. Maar aan het einde van de wedstrijd ging ik iets te hard door en raakte uit evenwicht en klapte vrij hard tegen de muur. Ja ik weet het is vrij lomp maar goed, het schijnt er wel spectaculair uit gezien te hebben want binnen de korste keren stonden er weet niet hoeveel mensen boven me. Maar gelukkig is het meegevallen kon vrij snel wel weer spelen. Het doet nu meer pijn dan toen, me hoofd heeft een aardige bult, ik heb een flinke schaafwond op me arm en een mooie blauwe plek op me heup, tja hoe die daar komt vraag ik me zelf ook nog steeds af. Maar goed ik kan nog steeds lopen en daar gaat het om toch?
Zondag in de avond gingen we naar Jorge zijn zus, die heeft hier niet ver vandaan samen met haar man een hele hele kleine supermarkt. Dit zag er toch wel een beetje als een getto uit de supermarkt was nog wel te doen , maar toen gingen we naar achter waar deze mensen leven met hun 3 kinderen. Dit was toch best aarmoedig allemaal geîmproviseerde meubels en heel smal. Maar desalniettemin werd ik heel hartelijk ontvangen en kreeg gelijk een flesje cola en een bord patat van het huis. Beetje met de eigenaar gepraat over supermarkten want hij kon vrij goed engels, hij heeft les gekregen van een belgische leerares.
Jammer genoeg heb ik hier geen foto`s van kunnen maken omdat me accu leeg was, vervelend maarja.
Vandaag weer lekker aan het werk, en de wonden likken.
Ik spreek jullie morgen weer,
Hasta Mañana
Laterz

  • 25 Mei 2009 - 20:15

    Linda Zwinkels:

    Heel tof dat je het zo allemaal meemaakt! Je ziet zoveel meer nu je echt bij Costa Ricanen in huis woont! Geniet er nog maar lekker van dit maandje! T zal voorbij vliegen!

    Groetjes!!
    Linda

  • 26 Mei 2009 - 06:49

    Els:

    Ik heb nog zo gezegd loop niet tegen een muur. Maar niet luisteren na je moeder.
    Ben blij dat de auto het weer doet, en het water weer stroomt.Fijn zeker even gesproken te hebben met een collega A.H.ner, maar daar valt niet veel te vullen,zo te horen.kus

  • 26 Mei 2009 - 08:59

    Karin:

    had je niet de behoefte om daar vakken te gaan vullen?;)
    misschien dat nemo je een kusje kan geven op je wonden:)
    hasta la pasta

  • 26 Mei 2009 - 09:50

    Antoinette:

    Je moet er wat voor over hebben om aandacht te trekken van het vrouwelijk schoon daar :oops: ](*,)

  • 26 Mei 2009 - 15:29

    Hans:

    Zoek Koorneef niet nog een supermarkt om over te nemen. Is wat om ook een buitenlandse AH vestiging te hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Alajuela

Buitenland Stage

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2009

Laatste Bericht!

19 Juni 2009

Laatste werkdag

18 Juni 2009

De dag voor de laatste werkdag!

17 Juni 2009

1e afscheid

15 Juni 2009

The Black Devils
Ted

Actief sinds 01 April 2009
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 41867

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 15 September 2017

Kaj en Ted in Amerika

14 April 2009 - 23 Juni 2009

Buitenland Stage

Landen bezocht: