(Geen)Water - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu (Geen)Water - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu

(Geen)Water

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ted

22 Mei 2009 | Costa Rica, Alajuela

Buenos dias,
Zo laatste dagje weer voor het weekend wat gaat het toch hard. Na deze week nog maar 4 weken te gaan of 29 dagen wat op de site staat.

Ik heb gister weer wat meegemaakt zeg, nog nooit zo veel water,onweer,hagel en windstoten meegemaakt. Het begon die dag met een lekker zonnetje zoals elke dag.Lekker weer gewerkt ik moest nu met 2 andere de voorraadzolder ordenen en opruimen alles zooi er uit en naar de storthoop brengen. Zoals gewoonlijk weer lekker zweten want het was lekker warm. Daarbij kwam ook nog dat het heerlijk stoffig was dus lekker stof lopen happen(de stoffe jongen). Maar het ging goed en de tijd vloog voorbij.
S`middags niet zoveel gedaan maar rond een uurtje of 3 begon het, eerst was er onweer met flinke klappen de tl balken vielen zo af en toe uit en was het lekker donker in het kantoor. En toen kwam het met bakken uit de hemel hagel regen alles, zelfs zo erg dat de waterput voor het appartement een soort jacuzzi was(zie foto) goed voorderest niks aan de hand dacht ik. Nee wat blijkt we hebben geen water meer in het appartement, ik wis niet dat water zo belangrijk kon zijn. Maar het schijnt hier wel vaker te gebeuren dus ik heb nu op fides even lekker koud gedoucht en tanden gepoetst en hopen dat het vamiddag weer opgelost is.

Nou ik ga er weer vandoor.
Prettig weekend en ik spreek jullie nog wel.
Adios
Laterz

  • 22 Mei 2009 - 13:30

    Karin:

    zo wat een luxe heb jij!
    een jacuzzi!! 8-) ga er maar lekker in zitten stoffige ted ;)

  • 22 Mei 2009 - 15:35

    Antoinette:

    Jij bent er vroeg bij, bij ons is het (bubbel)-bad seizoen nog niet geopent 8-)

  • 22 Mei 2009 - 17:25

    Marjan:

    Je kan nooit zeggen dat het een saaie stage was ; Je maakt echt van alles mee , kijk maar uit straks weten de krokodillen het onderscheid niet meer te vinden tussen het water van de weg en van de rivier. ( valt wel mee hoor Els ik zit een beetje te overdrijven.)

  • 22 Mei 2009 - 20:34

    Laura:

    Ha lieve broer!

    Zo dat onweer verhaa klinkt best spannend :| Zou niks voor mij zijn! Nu kan je lekker jaloers op ons worden want wij hadden vandaag en gister toch echt heeeeerlijk weer! ;)

    Kun je geen Nemo voor me meenemen trouwens? Ik vind hem echt heel lief :D

    Spreek je snel weer!

    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Alajuela

Buitenland Stage

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2009

Laatste Bericht!

19 Juni 2009

Laatste werkdag

18 Juni 2009

De dag voor de laatste werkdag!

17 Juni 2009

1e afscheid

15 Juni 2009

The Black Devils
Ted

Actief sinds 01 April 2009
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 41868

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 15 September 2017

Kaj en Ted in Amerika

14 April 2009 - 23 Juni 2009

Buitenland Stage

Landen bezocht: