Eindelijk Prakkie! - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu Eindelijk Prakkie! - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu

Eindelijk Prakkie!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ted

18 Mei 2009 | Costa Rica, Alajuela

Buenos dias,
Op de helft, 5 weken gehad en nog 5 weken te gaan.
Van het weekend weinig gedaan, de auto is nog steeds kapot het onderdeel past weer niet dus nu moet er weer een ander onderdeel gekocht worden. En dan wordt hij als het goed is zaterdag gemaakt, ik heb er weinig vertrouwen in maarja.
Van het weekend zijn er weer liters naar beneden gekomen, vanochtend kwam op het nieuws dat er diverse overstromingen zijn in Costa Rica. Ze zijn nu op sommige stukken beton aan het wegborren om het water te laten weglopen.
Zaterdag is het eindelijk gelukt om me webcam te installeren dus nu kunnen paps en mams me eindelijk zien, en ik hun wat geweldig. Dus zaterdag heb ik gelijk bij het eten aan tafel gezeten, ik zat tegenover me vader, en kon me in de gesprekken mengen. Dus ik heb ook ¨prakkie op¨.Was wel even leuk, vandaag ben ik weer de enigste Nederlander op het bedrijf, Dik is wederom naar de VS toe. Me enquete(marktonderzoek) wordt op dit ogenblik vertaald door mijn lieftallige collega, en voorderst weer een paar uurtjes gewerkt. Ik hoop dat ik deze week wat meer meemaak, maargoed we zien het wederom allemaal wel.
Adios amigos,
Laterz

  • 18 Mei 2009 - 21:07

    Linda:

    Hi Ted,

    Tis bij jou nu een hele andere tijd, maar ik zeg welterusten! :) haha.. Ik lees je verhaaltjes bijna elke dag en hoop uiteraard ook dat je deze week wat meer mee gaat maken! ;) haha..

    Groetjes vanaf de andere kant van de aardbol, groetjes vanuit Brussel! :)

  • 19 Mei 2009 - 01:47

    Joery:

    Ted rij je daar in je eigen auto?:P of is die van iemand anders? zou wel sppr dik zijn al ken je daar een beetje gassen zonder rijbewijs:P

    Fototjes zien er ook wel dik uit,

    mjjl

  • 19 Mei 2009 - 05:59

    Antoinette:

    We gaan nu weer aftellen, wat gaat de tijd snel, voor jemoeder misschien niet.De verhalen over regen en kapotte auto's komen ons bekent voor :roll: 8-)

  • 19 Mei 2009 - 07:15

    Karin:

    nog 5 weken en dan mag je weer aan de prak, en dan zou je misschien wel weer aan de chips willen in costa rica ;)
    na regen ...8-)

  • 19 Mei 2009 - 11:31

    Marjan:

    Als je wat te doen wil hebben dan kan je gan ochtend gymmen , als je dat gaat doen maak dan gelijk een foto?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Alajuela

Buitenland Stage

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2009

Laatste Bericht!

19 Juni 2009

Laatste werkdag

18 Juni 2009

De dag voor de laatste werkdag!

17 Juni 2009

1e afscheid

15 Juni 2009

The Black Devils
Ted

Actief sinds 01 April 2009
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 41867

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 15 September 2017

Kaj en Ted in Amerika

14 April 2009 - 23 Juni 2009

Buitenland Stage

Landen bezocht: