Broodje Kroket - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu Broodje Kroket - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu

Broodje Kroket

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ted

15 Mei 2009 | Costa Rica, Alajuela

Zo laatse daggie voor het weekend!!! Whoehoe,
Zo dan vandaag weer lekker bezig geweest met alles en nog wat. Vanochtend weer bij de macho`s geholpen dus sorry heb weer geen foto`s kunnen nemen van het rekken strekken, maar geloof me die komen er nog wel. De tafels zijn nu allemaal klaar na een hoop gesjouw en veel zweet verloren. Maar het resultaat mag er zijn! haha.
Vandaag is het ook weer vrijdag dus is het tijd voor een lekker ontbijt, vandaag 3 verschillende soorten broodjes met gezond beleg ham,kaas, tomaat heerlijk!
Maar s`middags een nog grotere verassing, ik had me eten van de dag er voor al opgewarmd toen Dik ineens binnen kwam met een schaal vol met broodjes Kroket. Nou ik dag dat ik brak, ik dacht aan thuis aan Nederland aan het westland. Maar goed broodje lekker naar binnengewerkt na dat ik iedereen had uitgelegd niet een halve pot mosterd er op te gooien hihi. Heerlijk zo`n broodje kroket, en de Costa Ricanen vonden het ook heerlijk. Er is namelijk een Nederlander hier in Costa Rica die deze broodjes verkoopt ook verkoopt hij bitterballen speciaal voor de Nederlanders hier in Costa Rica dat is toch super.
Vamiddag lekker bezig geweest met me kleine marktonderzoekje heb nu een mooie enquete gemaakt en waarschijnlijk volgende week of die week erna gaan we er op uit om mensen te ondervragen.
Nu is het tijd voor het weekend ik weet nog niet precies wat ik ga doen maar ik zie het wel.
Tot maandag of eerder,
Laterz

  • 16 Mei 2009 - 06:46

    Hans:

    Jij doet er "gewoon" mosterd op. Ik ken iemand die deed er altijd een grote klodder mayonaise op! Volgende week een lekkere broodje frikandel?

  • 16 Mei 2009 - 07:22

    Antoinette:

    Je moeder hoopt ook zo op een broodje kroket zondag, het mag ook een euroknaller zijn. :roll:

  • 17 Mei 2009 - 19:28

    Oom Aad:

    leuk ted dat het zo goed gaat daar in het verre oosten en dat je nog een broodje kroket kan krijgen dat mag ook wel na al die zweet druppels nu ted hou je taai nog een paar weekjes en dan zie je je lieve mammie weer gr gerda aad

  • 28 Mei 2009 - 06:08

    Bart En MaryLuz:

    Vergeet niet om ze nog een keer blij te maken met een broodje kroket vóór dat je weggaat, bestellen doe je bij ons: tel 8343 2946

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Alajuela

Buitenland Stage

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2009

Laatste Bericht!

19 Juni 2009

Laatste werkdag

18 Juni 2009

De dag voor de laatste werkdag!

17 Juni 2009

1e afscheid

15 Juni 2009

The Black Devils
Ted

Actief sinds 01 April 2009
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 41869

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 15 September 2017

Kaj en Ted in Amerika

14 April 2009 - 23 Juni 2009

Buitenland Stage

Landen bezocht: