Millonair - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu Millonair - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu

Millonair

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ted

07 Mei 2009 | Costa Rica, Alajuela

Buenos dias,
Zo zeg laatste dag voor het weekend.
Jaja weer laatste dag voor het weekend. Vandaag alle opdrachten besproken met Dik zodat ik weer wat aanpassing kan aanbrengen.
Om half 10 even gewerkt bij de dames, was weer erg gezellig(ze rekte en strekte alleen niet sorry)
En vamiddag weer verder met de oprdachtjes lekker rustig. Het weer valt weer een beetje tegen,elke ochtend denk ik nou het kan een mooie dagje worden omdat de zon schijnt. Maar die illusie is al weer gauw over. Vandaag omdat het de laatste dag van deze week is, heb ik ook weer payday! 34000 colon per week. Het is vreemd maar ik denk dat ik millionair ben als je hier 100000 colon 140 euro is. Heb je dus 1400 euro nodig om millionair te zijn dus ja IK BEN MILLIONAIR! haha leuk om een keer te horen. Over een paar weken is daar weer grote verandering in maar goed nu even genieten.
Morgen naar het Pretpark iedereen is heel enthousiast dus dat komt wel goed, ik zal zo veel mogelijk foto`s proberen te schieten, die jullie zo snel mogelijk te zien krijgen ik weet nog niet wanneer.
Ik spreek jullie weer
Adios
Laterz

  • 08 Mei 2009 - 04:58

    Rob:

    Hey Ted,

    Ik hoorde van Johann dat je een Spaanse cursus wil gaan doen.
    Is een heel goed idee en geloof mij maar dat als je het niet doet terwijl je er bent je het nooit meer gaat doen.

    Ik heb zelf ook les gehad in Costa Rica en kan je het volgende aanraden : Intercultura in Heredia , is vlakbij Alajuela en is in de buurt veruit de beste school. Je kan zelf aangeven of je les wilt in de ochtend , middag en ik denk ook zelfs s avonds nog wel.
    Groot voordeel van deze school is dat er heel veel buitenlandse studenten les hebben maar dat de groepjes nooit groter als 6 mensen worden, tevens organiseren ze heel veel excursies en wordt er ter plekke dansles gegeven [zou ik je ook aanraden want er moet toch 1 Zwinkelks zijn die een beetje goed figuur slaat op de dansvloer.....ik ken je pa een beetje en ik heb hem nog nooit zien dansen en geloof ook niet dat ik dat wil zien]

    Kijk maar of je wat kan met bovenstaqande en veel plezier daar met je PILSEN , ROCK ICE en Imperiaaltjes.

  • 08 Mei 2009 - 06:41

    Marion:

    Hai millionair,

    Moet volgend schooljaar een bijzondere ervaring zijn: millionairs in de klas!Lukt het met de opdrachten? Ik hoor het wel van je. Veel plezier in het pretpark, ben je een beetje een achtbaan type?
    Goed weekend, Marion

  • 08 Mei 2009 - 07:10

    Marjan:

    Even iets rechtzetten; Rob, ik ken zijn pa ook (een beetje ) maar ik heb hem wel zien dansen en het valt best mee hij doet het leuk!
    Ted blijf nog even dromen van die miljonair!!
    Goed weekend en ik hoop voor je dat het "weer" beter wordt.

  • 08 Mei 2009 - 13:13

    Ineke Onings:

    En zo is er weer een week om. Kijk je wel uit met de imperiaaltjes als je de achtbaan in gaat!

  • 08 Mei 2009 - 16:13

    Laura:

    Heej lieve broer!

    Veel plezier in het pretpark en met het beklimmen van de vulkaan! Uiteraard verwacht ik een uitgebreid verslag met veel foto's erbij ;)

    We spreken elkaar wel weer!

    Kus xxx

  • 08 Mei 2009 - 18:03

    Irma:

    Hoi Ted!

    Gaaf man, al die foto's en leuke verhalen. En je filmpje vanuit Costa Rica, helemaal leuk voor je moeder ;)
    Nou in ieder geval veel plezier en succes daar en vooral: Geniet ervan!

    Groetjes Irma

  • 08 Mei 2009 - 21:39

    Oom Aad:

    hoi ted ik lees net datje miljoener ben kan best hoor want je moeder is voor een dubbelt geboren je vader heeft nu al een kwartje en jij een miljoen ha ha maar je komt er wel weer als je bij a h op de parkeer plaats staat cursus spaans moet je zeker doen als je de kans krijg nu ted veel pliezier het weekend en gr van gerda en aad

  • 10 Mei 2009 - 09:14

    :

    Hee Ted!
    leuke verhalen man, ik wil die foto's nog wel zien van dat rekken en strekken!
    Nog steeds naar je zin? En smaakt het Costa Ricaanse bier een beetje?
    Mssl!

  • 11 Mei 2009 - 10:05

    Sander:

    moh ted, ouwe milionair. Ik heb weer even je stukkies gelezen, en volgens mij moet je die dans van je feestje maar keer in het hok doen haha.
    stoere foto's en ook nog even aan je ouders gedacht met het filmpje (Y. ik hoor weer van je, gr V

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Alajuela

Buitenland Stage

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2009

Laatste Bericht!

19 Juni 2009

Laatste werkdag

18 Juni 2009

De dag voor de laatste werkdag!

17 Juni 2009

1e afscheid

15 Juni 2009

The Black Devils
Ted

Actief sinds 01 April 2009
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 41838

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 15 September 2017

Kaj en Ted in Amerika

14 April 2009 - 23 Juni 2009

Buitenland Stage

Landen bezocht: