Sensationeel - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu Sensationeel - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu

Sensationeel

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ted

06 Mei 2009 | Costa Rica, Alajuela

Buenos dias,
Jeetje en wat voor een dias.
Vanochtend lekker weer op het kantoortje beetje op internet klooien totdat ik bij het voetbalnieuws kwam. Waarbij stond Van Basten per direct weg, ik dag NEEE niet weer. Ajax heeft namelijk al 10 coaches in 10 jaar versleten ik dacht dat het bestuur hem ontslagen had. Nee heeft die pannekoek zelf ontslag genomen, terwijl hij een dag ervoor zei dat hij nog wel verder wilde. Vreemd,SENSASIONEEL.
Om half 10 lekker aan het werk, ik moest een aantal kalanchoë´s poten. Maar die kas die was een beetje opgewarmd volgens mij, ik heb me de rambam gezweten. Niet normaal ik zweet altijd snel(ja geerfd van moeders) maar nog nooit zo hard het liep van me gezicht af SENSATIONEEl. Goed na helemaal vochteloos te zijn moesten we naar de sla toe omdat er een bestelling was. Dus als een bezetenen sla staan snijden, ik kan me nog herinneren bij Leon&Wilma Duijvenstijn dat ze een lopende band hadden. Nou hier niet hoor snijden in kratten doen en naar de vrachtwagen brengen het was een lekker werkje, maar we gaan mekkeren het was SENSATIONEEL. Eenmaal middagpauze was Chelsea-Barcelona al begonnen op tv dus de wedstrijd een beetje op internet gevolgd, Dik is overigens een groot Barca fan. Ik heb alleen een schrijvend verslag gelezen maar daar bleek uit dat de wedstrijd SENSATIONEEl was. In de 93ste minuut maakt Barca met 10 man nog gelijk tja SENSATIONEEL.
Ik heb trouwens aardig ja komt hij weer BAGGAR-voeten van het poten. Allemaal blubber en modder onder mijn schoen dus heel het kantoor is 1 groote blubberzooi ja ik vind het toch wel SENSATIONEEL.
Ik wil jullie ook weer bedanken voor de reacties het blijft leuk dat iedereen enthousiast is ik heb er maar 1 woord voor.....SENSATIONEEL.
Nou ik ben nu een beetje uitgesensationeeld(nederlands?¿)
Ik spreek jullie morgen weer.
Hasta mañana
Laterz

  • 07 Mei 2009 - 05:40

    Pa:

    een sensationeel goede morgen.sla snijden, het moet niet gekker worden!
    op een sierteelt bedrijf.wat het zweten betreft goed blijven poetsen en drinken. Hou alles op niveau! we spreken elkaar....

  • 07 Mei 2009 - 06:56

    Els:

    Wat had je een sensationele dag zeg!Van alles gebeurt, Marco weg, Barca gewonnen en bagger poten. Vandaag weet je wat er te doen staat,SCHOENEN POETSEN!!!xxxxx

  • 07 Mei 2009 - 06:58

    Antoinette:

    Er zijn mensen die veel geld neerleggen voor een sauna en een modderbadje.:roll:
    Wat zal jij een schoon zijn en zacht huidje hebben als je terug komt. Blijft je moeder helemaal met je knuffelen :lol:

  • 07 Mei 2009 - 07:47

    Karin:

    Senseo?;)

  • 07 Mei 2009 - 08:57

    Marjan:

    Sensationele verhalen ik kan niet anders zeggen, maar wat wij niet meer te zien krijgen is die foto van die sensationele ochtendgymnastiek, waar blijft ie nou?

  • 07 Mei 2009 - 16:48

    Ellen:

    Peet wil je wel uitdagen voor een wedstrijdje sla snijden. Hij heeft dat vroeger dagen gedaan. Het haakje voor de zakjes waar de sla moet heeft hij nog op zolder liggen in een sladoos met jeugd herinneringen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Alajuela

Buitenland Stage

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2009

Laatste Bericht!

19 Juni 2009

Laatste werkdag

18 Juni 2009

De dag voor de laatste werkdag!

17 Juni 2009

1e afscheid

15 Juni 2009

The Black Devils
Ted

Actief sinds 01 April 2009
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 41862

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 15 September 2017

Kaj en Ted in Amerika

14 April 2009 - 23 Juni 2009

Buitenland Stage

Landen bezocht: