Inburgeren - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu Inburgeren - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu

Inburgeren

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ted

24 April 2009 | Costa Rica, Alajuela

Buenos dias Amigos!

Zo 1 dag voor het weekend en wat betekend dat... jaja lekker ontbijt.
Het is hier de gewoonte dat elke vrijdag, 2/3 mensen hier om 9 uur het ontbijt regelen. Vandaag was er een groepje met onder meer Dik dus wat hadden we:Broodjes ham/kaas,watermeloen,ananas,gekruid broodje en nog een homp brood. Maar misschien nog wel het leukst/lekkerste was natuurlijk de... HAGELSLAG!!! ook hadden we gestampte muisjes. Het was leuk om te zien dat al de Costa Ricanen er naar zaten te kijken. Pas toen Dik+ik het op ons brood gedaan hadden ging iedereen het proberen. Uiteindelijk heeft bijna iedereen een boterhammetje met hagelslag op.
Vandaag ook weer even bij Martha gewerkt, het is toch vreemd elke keer als je aan komt lopen zie je iedereen giechelen. Maarja dat zal er wel bij horen. Op het einde wilde er een paar op de foto met me (zie hier onder)Constant hoor ik het woord Holanda vallen maar goed. Voorderest heeft iedereen het over morgen over de wedstrijd zal toch wel iets groots zijn hierzo nou we zien het wel. De camera gaat mee en dat zullen jullie denk ik na het weekend(laptop loopt wat vertraging op door invoerbelasting) zien.
Tijdens het middagmaal heb ik een paar mensen de vertaling van het woord Plajo gegeven dat is namelijk homo.. ja je raad het al iedereen loopt hier nou homo over en weer te roepen wel grappig.Op de foto zie je ook Martha, speciaal op verzoek. De rek en strek oefeningen die komen er volgende week hoop ik aan, ik was net te laat met me camera pakken.
Morgen lekker weekend vieren, we kijken wel wat er op me af komt, iedergeval de wedstrijd en misschien dit weekend naar het strand. We zien het wel, als me laptop vandaag niet binnenkomt dan ben ik bang dat ik geen stukjes kan schrijven en dat ik maandag alles vertel. Maar ik zal natuurlijk me best doen om op een of andere manier het voor elkaar te krijgen.
Hasta mañana/hasta el lunes
Adios amigos!
laatz

  • 24 April 2009 - 19:36

    Karin:

    he ted! martha lijkt wel wat op je moeder ;), in ieder geval wel haar lengte! maarre ik zou toch morgen met factor 30 naar het strand gaan, je ziet wat blanco in het bijzijn van je collega's!!8-) pretttige wedstrijd!!

  • 24 April 2009 - 20:18

    Antoinette:

    Je lijkt tussen deze damens wel een jonge blond god :-K tegen de tijd dat je weer naar huis komt ben je misschien even gekleurd :cool:

  • 24 April 2009 - 21:22

    Oom Aad:

    hoi ted leuk weer wat van je geoord en gezien te hebben fijn weekend en morgen niet te veel tegen de enkels trapen want dan sta je er volgende week alleen voor gr gerda en aad

  • 25 April 2009 - 08:28

    Marjan:

    Ik zou het wel willen weten waarom men giechelt als je aankomt lopen , maar misschien lost het vanzelf op? Leuke foto van je vriendin Martha.
    Goed smeren hè Ted anders moet je op de blaren zitten hoor!!

  • 25 April 2009 - 10:05

    Tinte:

    Hee Ted!
    Zo te zien heb jij het ook best naar je zin in costa rica, mooi man!
    ben benieuwd naar dat ochtendgymnastiek van je ;)
    en ga je nog een beetje uit daar of kan dat daar niet?
    Groetjes!

  • 25 April 2009 - 12:02

    Gorg:

    Ted hoe duur zijn de hoeren daar???:O

  • 25 April 2009 - 12:24

    Karin:

    pardon Gorg?!! wil je een ticket kopen dan?

  • 25 April 2009 - 15:59

    Jack & Jos:

    hoi Ted,

    Heb alle verhalen gelezen.
    Volgens ons heb jij 't best naar je zin daar.
    Geniet maar lekker van alles, want voor je 't weet sta je ome Jan weer de weg te wijzen in de AH.
    groeten,
    Jack & Jos

  • 26 April 2009 - 11:44

    Ellen:

    Al met al worden wij hier toch wel een beetje jaloers. Ik zou dat ik weer jong was dan ging ik gelijk stage lopen overal in de wereld waar ik maar kan.

    Groetjes en genieten hoor!! Ellen.

  • 26 April 2009 - 12:30

    Laura:

    Hoi broer,

    Leuk om Martha en je andere vriendinnen is te zien! Je mag inderdaad nog wel een beetje bijkleuren! Je valt een beetje uit de toon ;)


  • 26 April 2009 - 13:08

    Ineke Zwinkels:

    hoi ted
    leuk om je verhalen te lezen. en dat kwijt raken van je laptop is natuurlijk knap vervelend. maar gelukkig is die weer gevonden. toen ik het las dacht ik het klinkt bekend een beetje een zwinkels kwaal om wat kwijt te raken is het wel!!! nou Ted geniet jij nog maar lekker van de zon. wij genieten hier weer van de regen. heel veel plezier nog groetjes, peter ineke en nadine.

  • 26 April 2009 - 19:05

    Lisa:

    Ted!

    Ik mis je al in de AH hoor, maar zo te lezen gaat het wel goed met je enzo (: En aan die foto te zien ga je die date wedstrijd wel winnen van Siemen haha.

  • 26 April 2009 - 19:12

    Stephan En Ria:

    Hoi Ted

    Ziet er geweldig uit en als je opleiding/stage niet lukt kan je altijd nog schrijver worden je hebt een smakelijke manier om dingen op papier ( sorry computer )
    te zetten is leuk om te lezen.
    Nou Ted heel veel succes en plezier

    groetjes Stephan en Ria van Leest

  • 27 April 2009 - 04:03

    Joerd:

    zo ted ziet er allemaal wel dik uit daarzo, lukt het nog een beetje met je spaans? Hier hebben ik en daan het best;) adios

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Alajuela

Buitenland Stage

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2009

Laatste Bericht!

19 Juni 2009

Laatste werkdag

18 Juni 2009

De dag voor de laatste werkdag!

17 Juni 2009

1e afscheid

15 Juni 2009

The Black Devils
Ted

Actief sinds 01 April 2009
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 41839

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 15 September 2017

Kaj en Ted in Amerika

14 April 2009 - 23 Juni 2009

Buitenland Stage

Landen bezocht: