Martha - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu Martha - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu

Martha

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ted

23 April 2009 | Costa Rica, Alajuela

Buenos noches amigos!

Zo donderdag alweer iets langer dan een week bezig hier bij Fides. Vandaag is het niet meer zo heet als dagen ervoor.
7 uur begonnen en weer lekker beetje socialisen achter de pc. Mailtjes checken en dat soort dingen.
9 uur koffiepauze, en om half 10 aan de slag bij me grote vriendin Martha. Voor degene die het nog niet weten, Martha is de supervisor van het stek snijden. De 1e keer dat ik bij Martha kwam was ze niet zo blij met me. En alles wat ik deed werd in 1 keer de vuilnisbak in gegooid. Maar moeders ze glimlacht steeds meer naar me en ik hoorde het woordje Muy Bien uit haar mond komen. Ik vroeg of ze me wilde knijpen maar ze zei nee, pak maar een matje en ga naast de rest liggen.Zo begon het dagelijkse rek en strek oefeningen. Nou ik moet zeggen dat ik er steeds beter in wordt ook al lachen ze me nog steeds uit tja kben nog niet langs het strand geweest dus ik ben nog steeds beetje wit.
Het is natuurlijk vandaag ook nog feest, want vaders en moeders zijn 28 jaartjes getrouwd. Enhorabuena por su matrimonio jaja en dat allemaal uit het koppie :P.
Natuurlijk was ik dit heugelijke nieuws niet vergeten en heb ze gelijk vanochtend gefeliciteerd. Morgen laatste dagje voor het weekend zal ongeveer weer hetzelfde als vandaag er uit zien maar dat geeft niet.In het weekend ga ik beetje alles verkennen enzo.
Adios Amigos!
Laaatzzz
Ps: Ja Ellen ik heb de groeten gedaan! dus ook weer de groeten terug.

• 23 April 2009 - 21:22

Els:

Ha Ted Je moet eens een foto nemen van die rek en strek ofeningen, ben benieuwd hoe dat er uit ziet, en Martha wil ik ook wel eens zien, verder veel plezier toegewenst in het weekend. kus Els

• 24 April 2009 - 06:10

Marjan:

Ik ben het helemaal eens met je moeder , ik wilde hetzelfde schrijven .

• 24 April 2009 - 06:26

Antoinette:

Zijn het geen rek en STEK oefeningen 8-)Zolang ze maar geen BEBE tgen je gaat zeggen :oops:

• 24 April 2009 - 09:38

Karin:

is de bewaker ook gaan rekken en strekken? zie niks in z'n huisje (foto);D

• 24 April 2009 - 15:22

Laura:

Hoi broer,

Ik zie dat je ook daar weer een aardige rotzooi van je kamer weet te maken! ;)

De rek en strek oefeningen lijken me ook erg leuk om te zien, kom je straks helemaal lenig thuis!?

Ben benieuwd naar je weekend, of je nog lekker naar het strand gaat en op pad gaat. We horen het wel weer in je verhalen!

Xxx

• 24 April 2009 - 16:44

Sander:

moh ted, is het nog beetje uit te houden in costa rica. wij hebben ook aardig weer. Mooie foto's van fides zijn wiet planten. groeten sander

• 24 April 2009 - 17:02

Susan:

Ha Tedje! hoe is het met je? :D beetje jammer dat ik niet bij je afscheids feestje was in het hok:O maar je hebt het daar wel naar je zin zie ik:D.. is je laptop al terug? wij gaan weer een weekend in zonder Tedje! beetje jammer!
    X en nog veel plezier daar!