Op weg naar Schildpadeiland - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu Op weg naar Schildpadeiland - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu

Op weg naar Schildpadeiland

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ted

03 Juni 2009 | Costa Rica, Alajuela

Buenos dias,
Het leven gaat gewoon lekker zijn gangetje, gister nog een pakketje vanuit holland gehad met wat films als ik me verveel. En dan zag ik eerst sinds 7 weken me moeders handschrift snik. Heel emotioneel!
Vandaag weer beetje gerommeld met me plantjes het wil nog steeds niet zo lukken. Maar we moeten nu alleen hopen dat ze een beetje willen groeien. Toevallig vandaag van 2 mensen te horen gekregen dat de grote droom was, om een keer naar Nederland te gaan. Dit vond ik wel heel mooi om te horen deze mensen komen niet snel voorbij de buurlanden en willen ook wel is wat anders zien. Dus ik zeg als jullie ooit in Nederland zijn kan je me altijd mailen.
Vandaag de reisgegevens binnengekregen van Willem Pothof van de reisorganisatie. Met het volledige programma van,in en naar Tortuguero het klinkt allemaal heel mooi. Morgenvroeg om half 6 ergens bij een verzamelpunt staan dus moet 5 uur klaar staan lekker vroeg. Ook nog is te bedenken dat ik vanavond naar de grote wedstrijd Costa Rica-Vs ga. Maar het zijn wel allemaal leuke dingen dus dan mag het. Voorderest ga ik in Tortuguero 3 excursies maken, van door kanalen peddelen tot over het strand lopen. Het schijnt allemaal heel mooi te zijn dus dat komt helemaal goed.
Dus het volgende stukje zal denk ik maandag weer worden.Ik denk dat ze geen internet in Tortuguero hebben dan zal ik mijn mooie foto`s laten zien. Ik kan niet wachten, en jullie natuurlijk ook niet hahaha.
Hasta Lunes,
Ciao

  • 04 Juni 2009 - 06:30

    Antoinette:

    Als je alles zo leest lijkt het wel een lange vakantie 8-) Het handschrift van je moeder kende je alleen van het boodschappenbriefje :roll:

  • 04 Juni 2009 - 07:19

    Marjan:

    Ik dacht ook dat je STAGE liep daar , maar tegenwoordig noemen ze alles stage. Ted geniet ervan voor je het weet ben je weer aan het vakkenvullen bij AH.

  • 04 Juni 2009 - 16:57

    Karin:

    je moeder heeft toch geen 18+ films gestuurd?8-)en toch wel bassie en adriaan in costa rica ;)
    of bassie met oscarito op vulkaaneiland :D

  • 04 Juni 2009 - 18:57

    Ineke Onings:

    Niet te veel rommelen met die tere plantjes, maar tegen ze praten. Liefde en aandacht geven.
    Veel plezier in Tortuguero.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Alajuela

Buitenland Stage

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2009

Laatste Bericht!

19 Juni 2009

Laatste werkdag

18 Juni 2009

De dag voor de laatste werkdag!

17 Juni 2009

1e afscheid

15 Juni 2009

The Black Devils
Ted

Actief sinds 01 April 2009
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 41853

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 15 September 2017

Kaj en Ted in Amerika

14 April 2009 - 23 Juni 2009

Buitenland Stage

Landen bezocht: