In de Basis. - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu In de Basis. - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu

In de Basis.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ted

21 April 2009 | Costa Rica, Alajuela

Buenos Noches amigos!

Zo alweer dinsdag, lekker rustig aan gedaan gister. Wel lekker gegeten, sla met tonijn met gekookte aardappelen en ui met natuurlijk een imperiaaltje. Het was goed te doen, daarvoor zijn we even naar San Josè gereden om Samantha op te halen want die werkt daar. Het is een stukje van 3 keer niks maar je bent er al gauw een uur mee bezig. Ze rijden hier als Loco`s en alleen maar te toeteren.
Vandaag weer lekker op het kantoor aan me opdrachten werken. Het gaat gewoon lekker dus dat is mooi.
Zaterdag is de afscheidwedstrijd van de vorige eigenaar of iets dergelijks. Dan gaat fides tegen elkaar spelen, op een groot veld
10-10. Ja en wie staat er in de basis, Diego Pais( ja het zei me ook niks) maar je zal het wel zien op de foto. Ze hebben hier allerlei opstellingen gemaakt die ze rond fides hangen, om een beetje te proveseren(ofzo iets). Dankzij de sla en de imperiaal is me maag weer een beetje normaal geworden. En OME Jan je weet niet wat je mist hier in Costa Rica, ik dacht dat je er wel van hield, een beetje naar blote billen kijken maar goed.
Hast mañana
mazzel

  • 21 April 2009 - 18:20

    Antoinette:

    Lekker dat de maag weer een beetje op rust is gekomen. Met je moeder gaat het ook goed, want ze heeft nog geen vriendinnen en vrienden opgeroepen om even een stevige borrel te drinken
    a su salud :-p :-)

  • 21 April 2009 - 18:24

    Marjan:

    Oké Ted ik ben blond en ook niet meer de jongste maar wat is een imperiaaltje? Op een auto weet ik het wel maar op ui een imperiaaltje ? En wat zijn loco's ?
    Ik ben vanmiddag even bij je moeder langsgeweest en het gaat prima met haar , bij je vader moet er alleen nog een lampje gaan branden.

  • 21 April 2009 - 18:27

    Karin:

    hey Diego PIAS zal je bedoelen!;D ik snap je imperiaal niet helemaal?!
    die heb ik van de zomer op m'n auto, jij in je sla? shoko loco, te lang in de zon 8-)? mooi verhaal!

  • 21 April 2009 - 18:29

    Ineke:

    Hoi Ted, ik heb dan wel geen verstand van voetbal maar linksvoor klinkt erg belangrijk.
    Een imperiaal is dat echt lekker met sla???
    Groetjes Ineke Onings

  • 21 April 2009 - 18:43

    Karin:

    ps pias! jullie hebben Gomez en Lopez!!!! Das kat in het bakkie!! of zit ie al op je imperiaal?;)

  • 21 April 2009 - 20:20

    Ted:

    Goed dames, ik zal het bij nader inzien even verklaren. Imperial is het nationale biertje hier, je kan het vergelijken met Heineken alleen is Heineken lekkerder. En loco`s betekend stelletje malloten of iets dergelijks gekken!
    Gr. Ted

  • 22 April 2009 - 08:36

    Laura:

    Zozo jouw koppie in het sterrenelftal! Goed gedaan hoor broer ;)

    Je hoekje in het kantoor ziet er ook goed uit! Lekker werken aan je marktonderzoek, dat moet te doen zijn.

    Dat zuipen ben je ook nog niet verleerd zie ik! Zoals thuis zijn de onderwerpen in Costa Rica ook bier en voetbal, joh wat gezellig ;) whaha

    Xxx

  • 22 April 2009 - 13:15

    Sapje:

    hey teddie.. gelukkig dat het allemaal zo goed gaat met je.. zo te lezen voel je al een beetje thuis en dat is goed... en leuk man dat je meemag voetballen... en ik mis je wel en de knuffels ook;) dikkuh kusz xxx sapje ohja je graag ook te groeten van sheila

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Alajuela

Buitenland Stage

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2009

Laatste Bericht!

19 Juni 2009

Laatste werkdag

18 Juni 2009

De dag voor de laatste werkdag!

17 Juni 2009

1e afscheid

15 Juni 2009

The Black Devils
Ted

Actief sinds 01 April 2009
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 41859

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2017 - 15 September 2017

Kaj en Ted in Amerika

14 April 2009 - 23 Juni 2009

Buitenland Stage

Landen bezocht: