Verhuizing/Wedstrijd - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu Verhuizing/Wedstrijd - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ted Zwinkels - WaarBenJij.nu

Verhuizing/Wedstrijd

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ted

19 April 2009 | Costa Rica, Alajuela

Buenos Amigos!

Vandaag laatste dag in het appartementje, want vamiddag ga ik over naar een gastgezin. Dit gastgezin bestaat uit Jorge en Samantha. Jorge werkt ook bij fides dus kan ik waarschijnlijk met hem mee rijden naar de zaak. Samantha is zijn Amerikaanse vriendin die hier al een tijdje woont. Opzich is dit ook wel weer spannend, maar we zien het wel.
Gister had ik een bbq bij Dik, dit was erg gezellig. Beetje gebabbeld met allerlei Nederlanders in Costa Rica. Om half 8 stonden dus Jorge&Samantha voor de deur om mij op te halen voor de wedstrijd. Dit was erg gezellig lekker een beetje voetballen en de vrouwen/vriendinnen zater langs te kant een beetje te kletsten. Ik in me Ajax shirt (toen nog niet verloren) lekker gevoetbald. In totaal heb ik cuatro goals gemaakt en ze waren erg blij met me. Uiteindelijk hebben we met
9-5 gewonnen en was iedereen blij. Ik mag gelijk volgende week ook weer mee doen dus dat is leuk.
Morgen weer lekker aan het werk en we zien wel wat de komende week brengt.
Adios!

• 19 April 2009 - 19:53

Marion:

Zitten er veel Nederlanders in Costa Rica? Of kan je heel de dag je Spaans oefenen? Hier in Nederland kan je het Ajax shirt beter effe in de kast laten liggen....Sta je al in de basis van FC Alajuela??
    Veel plezier met werken de komende dagen, kan je al een beetje wennen aan de warmte?

• 19 April 2009 - 20:19

Els:

Ha die Klaas Jan, ben je al gescout!! Veel plezier bij Jorge en Samantha. kus

• 19 April 2009 - 20:32

Antoinette:

had jij maar in de basis gestaan van Ajax 8-)Champion ace

• 20 April 2009 - 06:56

Marjan:

Leuke dingen maak je mee, maar hoe zit het nu met je laptop? En dat Ajax-shirt ? je mag wel een beetje op je spullen letten hoor !

• 20 April 2009 - 08:23

Larsmon En Dafmon:

Tedje! lekker bezig, hoe is het bij de guerilla`s?
    hahah geintje, wel jmmr van je laptop (we hebben wel gelachen). mazziooool!

• 20 April 2009 - 08:23

Larsmon En Dafmon:

Tedje! lekker bezig, hoe is het bij de guerilla`s?
    hahah geintje, wel jmmr van je laptop (we hebben wel gelachen). mazziooool!